سپاه و بسیج محور امنیت مراسم اربعین در زابل

زابل/ سپاه و بسیج محور امنیت و آرامش منطقه است این نهاد انقلابی در ایجاد امنیت پایدار و اقتدار نقش بی دلیل و بسزایی دارد.
کد خبر: ۹۳۷۸۰۳۷
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷

 به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، مراسم نمادین پیاده روی اربعین در شهرستان زابل با حضور عاشقان و دلدادگان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) برگزار شد.

حسین حیدری گفت: سپاه و بسیج محور امنیت و آرامش منطقه است و  این نهاد انقلابی در ایجاد امنیت پایدار و اقتدار نقش بی دلیل و بسزایی دارد، در ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین با حضور و توان بسیج مساجد و محلات ،گردانهای بیت المقدس و دیگر اقشار بسیج امنیت مراسم اربعین توسط بسیجیان در زابل تامین شده است .

معاون عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل افزود: تمام حوزه‌های مقاومت و پایگاههای تحت امر حوزه‌ها و گردانهای بیت المقدس نسبت به ماموریت امنیت این مراسم توجیه و معابر و مسیرهای مراسم مشخص و تحویل نیروهای مخلص بسیجی شده است.

حیدر افزود: با توجه به اینکه مراسم محوری در دونقطه ، شهر بنجار و زابل برگزار می شود برنامه ریزی شده است که در دو مراسم پوشش امنیتی آن شکل گیرد که الحمدلله توانستیم از توان گردان های بیت المقدس و پایگاههای مقاومت استفاده کنیم.

ارسال نظرات