همزمان با هفته دفاع مقدس:

رزمایش بزرگ پدافند زیستی بسیجیان در سیریک

همزمان با هفته دفاع مقدس رزمایش بزرگ پدافند زیستی باحضور برادران و خواهران بسیجی در سیریک برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۷۸۲۱۴
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷


به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سرهنگ پاسدار سید حسن فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک ضمن تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد، رزمایش بزرگ پدافند زیستی باحضور بیش از ۲۰۰نفر از بسیجیان خواهروبرادر در حوزه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان (عج)پالور به مدت یک روز برگزار شد.
سرهنگ پاسدار فاطمی عنوان کرد، در این رزمایش که با شروع وبازگشایی مدارس همراه بود ما شش هدف افزایش میزان افراد واکسینه شده ضدعفونی اماکن ،توزیع بسته‌های بهداشتی ،بررسی میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی، توزیع لوازم تحریر به دانش آموزان در کنار بسته های بهداشتی و تقدیر از کادر درمان را در نظر داشتیم که توسط بسیجیان برادر و خواهر عملیاتی و اجرا شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک ضمن تاکید بر ضدعفونی کردن اماکن پر تردد و مدارس خاطرنشان کرد، از اقدامات در این رزمایش کمک به نظم و انضباط مکان های واکسیناسیون و تشویق مردم به تزریق واکسن در محلات و شناسایی و ترغیب آنها،همکاری بسیجیان جهت تکمیل فرم ها، ضدعفونی درمانگاه ها و خانه های بهداشت برای افزایش میزان واکسیناسیون کوید۱۹بود.
وی ادامه داد، سرکشی از نانوایی ها و فروشگاه های سطح شهرستان بااهداف بررسی میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی و توزیع ماسک و مایعات ضدعفونی دست بصورت رایگان بین مردم برای پیشگیری از سرایت بیماری صورت پذیرفت.
و درپایان از توزیع غذای گرم بین نیازمندان درگیر بیماری کرونا، توزیع لوازم تحریر به خانواده‌های کم بضاعت و تجلیل از کادر درمان را از دیگر اقدامات برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی و زدن ماسک و نرفتن به مکان های شلوغ بدون ضرورت میزان ابتلای این بیماری را کاهش خواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار