ظهر امروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صومعه سرا به همراه تعدادی از کارکنان با رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۷۸۴۳۱
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، ظهر امروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صومعه سرا به همراه تعدادی از کارکنان با رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان در این دیدار با بیان اینکه تعامل میان سپاه صومعه‌سرا و دادگستری باید بیشتر شود، اظهار کرد: ر تعامل و همکاری در راستای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج و سپاه با دادستانی به کاهش  ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه کمک می‌کند.

وی با اشاره به نقش برنامه‌های مشترک فرهنگی میان سپاه و دادگستری در راستای افزایش آگاه‌سازی جامعه گفت: برای حل بسیاری از مشکلات فرهنگی برنامه ریزی و اقدامات فرهنگی مناسب و اثرگذار و آگاهسازی جامعه به‌ویژه خانواده‌ها بسیار تأثیر گذار است.

رئیس دادگستری صومعه سرا نیز در این دیدار اظهار کرد:سپاه همیشه و همواره ضامن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و مورد احترام همگان می‌باشد.

به گفته خیرخواه تعامل و همکاری بین ادارات و نهاد انقلابی می تواند مشکلات و مضلات این شهرستان‌ را رفع کند و مجموعه دادگستری آمادگی همکاري با سپاه و سایر ادارات را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات