خبرهای داغ:
مدير عامل شركت شهرک های صنعتی قزوين؛

سرمايه گذاری ۶۰ ميليارد ريالی در ناحيه صنعتی طارم

خانپور گفت: تا پايان سالجاری ۶۰ ميليارد ريال جهت اجرای پروژه های عمرانی و زيربنايی در ناحيه صنعتی طارم سرمايه گذاری خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۴۳۸
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوين، حميدرضا خانپور در جلسه بررسي مسائل و مشكلات زيرساخت هاي ناحيه صنعتي طارم كه با حضور مديران و‌کارشناسان دفتر فني استانداري برگزار شده با اعلام اين مطلب افزود: در راستاي تحقق شعار سال توليد، پشتيباني ها، مانع زدايي ها و حمايت از طرح ها و واحدهاي توليدي و صنعتي مبلغ شش ميليارد تومان برای اجرا و تكميل زيرساخت هاي ناحيه صنعتي طارم از محل اعتبارات منابع داخلي و استاني هزينه می شود.

وي از صدور مجوز احداث چاه جديد و جانمايي در حاشيه سد سپيد رود توسط شركت آب منطقه اي جهت تامين آب مورد نياز واحدهاي توليدي وصنعتي ظرف یکماه خبر داد و در پايان از ايجاد طرح توسعه ناحيه صنعتي طارم با همكاري منابع طبيعي و امور اراضي استان خبر داد.

گفتني است تاكنون در ناحيه صنعتي طارم بيش از ۶۵ ميليارد ريال براي پروژه هاي عمراني شامل زيرسازی و آسفالت بلوار و خيابانها، منبع هوايي، شبكه گاز رساني و روشنايي، برق و غیره هزينه شده است و در حال حاضر با ۱۳ متقاضي سرمايه گذاري در ناحيه صنعتي طارم قرارداد منعقد شده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار