معاون ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار آذربایجان شرقی خبر داد
تبریز- معاون ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار آذربایجان شرقی گفت: مهلت ارسال آثار به دهمین دوره جایزه ادبی یوسف تا پایان مهر سال جاری تمدید شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۶۶۳
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا قلیزاده با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دهمین دوره جایزه ادبی یوسف تا پایان مهر سال جاری تمدید شد، اظهار داشت: دهمین دوره جایزه ادبی یوسف توسط اداره ‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی در سه محور «دفاع‌ مقدس»، «مدافعان حرم» و «مدافعان سلامت» و در بخش‌های بزرگسالان، نوجوان و ویژه داستان شهیدان برگزار خواهد شد.

وی تشریح کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه این رویداد ادبی، عدم چاپ و انتشار داستان‌‌های ارسالی در کتاب مستقل، یا مشترک و یا نشریه‌ای، ارسال آثار به صورت تایپی در قالب فایل ورد به دبیرخانه جشنواره، توجه به ویژگی‌های بومی هر استان، پرداخت به حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان هر استان در عملیات‌ها و یگان‌ها، امتیاز ویژه برای استفاده از زبان و گویش‌های محلی، درج نام، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس در انتهای داستان درج شده شرایط اعلامی برای مشارکت در دهمین دوره جایزه ادبی است.

قلیزاده خاطرنشان کرد: همچنین داستان‌های منتخب در استان‌ها، برای انتخاب آثار برتر در بخش دبیرخانه ملی ارسال خواهد شد و آثار برتر هر سه بخش ویرایش شده و در مجموعه‌های جداگانه چاپ شده و در مراسم پایانی توزیع می‌شوند. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس استان آذربایجان شرقی، تبریز، دروازه تهران، تقاطع سردار شهید «حمید باکری»، انتهای خیابان استاد معین و یا به آدرس اینترنتی defa.tabriz10@gmail.com ارسال کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها