خبرهای داغ:

هفته دفاع مقدس را یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ سیاسی کشور

شاهرود_معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود گفت: هفته دفاع مقدس تبلور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرزوبوم در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۷۸۷۹۶
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آیین تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و برگزیدگان جشنواره خبرنگار کوچک دفاع مقدس، با حضور مدیر آموزش و پرورش شاهرود، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و معاونین این مدیریت در آموزشگاه شاهد شهید باکری برگزار شد.
در این مراسم سید محمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان، هفته دفاع مقدس را یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ سیاسی کشور دانست که تبلور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرزوبوم در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.
او از حضور دانش آموزان در پویش‌ها و جشنواره‌های مرتبط با دفاع مقدس قدردانی نمود و گفت: در دوران شیوع و تهدید ویروس کرونا، دانش آموزان خلاق و توانمند ما با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تولید و نشر محتوا‌های الکترونیکی، در جهت اشاعه ارزش‌های دفاع مقدس گام‌های موثری برداشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار