رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس، بزرگداشت فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۹۳۷۸۸۵۶
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با هفته دفاع مقدس نشست روشنگری با محوریت دفاع مقدس و خود سازی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه و با حضور بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس در مسجد امام حسن عسکری (ع) سرخه به همت پایگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.

این برنامه با تقدیر از حسین شکراللهی رزمنده بسیجی، فعال فرهنگی و پشتیبانی جبهه ها در دوران دفاع مقدس در مسجد امام حسن عسکری (ع) همراه بود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی محمدی وند در این جمع اظهار کرد: ملت غیور ایران اسلامی در طول دوران دفاع مقدس با سلاح ایمان و اعتقاد راسخ خود در مقابل مستکبران تا دندان مسلح ایستادگی کردند.

او افزود: هشت سال سلحشوری، پایمردی و حماسه عاشورایی فرزندان این مرز و بوم در مقابله با تهاجم دشمن برگ زرینی از عزت و سربلندی ایران اسلامی را به ثبت رساند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه بیان داشت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس، بزرگداشت فرهنگ ایثار و شهادت است، در حقیقت بزرگداشت یکی از شعائر دینی و یکی از دستورات فقهی ما به نام جهاد است.

محمدی وند در ادامه افزود: سربلندی و عزت امروز نظام مقدس اسلامی مرهون ازخودگذشتگی و ایثار افرادی است که با ایمان به ولایت و تبعیت از رهبری در راه دین و دفاع از تمامیت ارضی میهن اسلامی از جان و مال خود گذشتند و ندای وصل سرداده و به فیض عظیم شهادت نائل آمدند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها