خبرهای داغ:
پیام سردار «مرادحاجتی» به مناسبت روز آتش‌نشان؛

شهید «علی لندی» برای همیشه جاودانه ماند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی گفت: شهید «علی لندی» تنها دقایقی آتش نشان شد، اما جاودانه ماند.
کد خبر: ۹۳۷۸۹۱۶
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به مناسبت هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ایثارگر خوزستان و کشور عزیزمان است.

آتش نشانانی که از بدو انقلاب تا دوران دفاع مقدس و پیوسته تاکنون همواره جانشان را سپر سلامت مردم شان کردند، از شهدای پلاسکو تا ایثارگری اخیر شهید «علی لندی» که تنها دقایقی آتش نشان شد و جاودانه ماند و همین ها هستند که همواره پرچم این قشر فداکار را سربلند و سرافراز نگه داشته‌اند.

روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی از جنس ایثار، شهامت و شجاعت برگرفته از رزمندگان دفاع مقدس است که آتش خطر را به جان می خرند که جان هموطنان شان به حطر نیفتد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و همچنین شهید «علی لندی» جوان فداکار بختیاری که مانند شهیدان «بهنام محمدی» و «محمد حسین فهمیده» بار دیگر بیرق نوجوانان متعهد و ایثارگر این کشور را برافراشته کرد از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم و زحمتکش کشور به ویژه آتش نشانان غیرتمند خوزستان، تقدیر و تشکر می نمایم و آرزوی توفیق و سلامتی آنان را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها