افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در قصرقند

قصرقند/ به مناسبت هفتمین روز از هفته دفاع مقدس، پایگاه مقاومت بسیج، مزین به نام سردار شهید حاج قاسم میرحسینی با حضور جمعی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، و مسئولان شهرستانی در قصرقند افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۱۷۲
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج از قصرقند، به مناسبت هفتمین روز از هفته دفاع مقدس، پایگاه مقاومت بسیج، مزین به نام سردار شهید حاج قاسم میرحسینی با حضور فرماندار.امام جمعه نیکشهر.مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار و فرمانده سپاه قصرقند و جمعی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، نمازگزاران و بسیجیان این محله افتتاح گردید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد عبداللهی در آیین افتتاحیه این پایگاه، با گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم میرحسینی گفت: در مکتب حاج قاسم میرحسینی سه موضوع اخلاص در عمل، شجاعت و ولایت مداری خیلی برجسته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار در ادامه گفت: خوشا به حال شما فرزندان این پایگاه و بسیجیان عزیز که نام پایگاهتان به نام این سردار شهید مزین شده است لذا وظیفه شما، باید پیمودن راه و هدف این شهید در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ... باید باشد.

وی با بیان تقدیر و تشکر از بانیان تاسیس و راه اندازی این پایگاه مقاومت اظهار داشت: در این پایگاه، کارهای جهادی را پر رنگ‌تر نموده و همچنین تشکیل حلقه های صالحین، معرفتی و تربیتی را در اولویت قرار دهید که اگر در زمینه های تربیتی خوب کار شود اثرهای خوبی را برای شهرستان خواهیم داشت.

حجت الاسلام عبداللهی در آخر بیانات خود گفت: شما بسیجیان باید با برنامه ریزی هدفمند و با تعامل با هیئت امناء و امام جماعت مسجد در تقویت عرصه های نه گانه مأموریت های بسیج و به ویژه در سرآمد های این عرصه، یعنی حوزه های امنیتی و مجازی حضوری فعال داشته باشید، چرا که دشمن در این حوزه ها بسیار فعال است و ما باید خیلی مراقب باشیم و لذا حرکت و گام های ما باید در مسیر سردار شهید حاج قاسم میرحسینی باشد تا شاهد رشد ارزش‌های انقلاب اسلامی باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار