ساری-امام جمعه تنکابن گفت:در هشت سال دفاع مقدس جوانانی خود را فدای نظام جمهوری اسلامی ایران کردند که در هیچ کجای جهان نظیر آن‌ها پیدا نخواهد شد .
کد خبر: ۹۳۷۹۲۰۷
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای بسیج کارمندی و کارگری در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تنکابن، با حضور حجت الاسلام والمسلمین هدایتی امام جمعه و حجت الاسلام و المسلمین رضایی امام جمعه محترم بخش نشتا، سرهنگ طیوری مسئول بسیج اداری و کارگری، سرهنگ مهدوی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، دکتر حسینی جو فرماندار ویژه، سرهنگ شعبانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تنکابن و جمعی از استادان و کادر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
 
در هیچ کجای جهان نظیر رزمندگان دفاع مقدس پیدا نمی‌شود

حجت الاسلام هدایتی دراین مراسم با بیان اینکه  هیچ امام معصوم دیگری جز امام حسین (علیه السلام) اربعین ندارد ، گفت: این تنها یک دلیل دارد:امام حسین (علیه السلام) شهید شد تا دین اسلام را زنده نگه دارد و در طی این چهل روز با خطبه‌های قهرمانانه زینب کبری (سلام الله علیها) تمامی تبلیغات ۵۰ تا ۶۰ ساله قوم ابوسفیان از بین رفت و مردمی که در جهل و نادانی بودند به کفر و نفاق این قوم ملعون پی بردند و جامعه آن روز که گرفتار افراد به ظاهر مسلمان شده بود با حادثه کربلا و رشادت‌های زینب کبری در این چهل روز، نجات یافت.
 
امام جمعه تنکابن افزود:این حجم از مصائب بر اهل بیت پیامبر (صله الله) گذشت تا چشم و دل مردم آن زمان بیدار شود و نفوذی‌های درون دین اسلام را بشناسد که می‌خواستند اسلام ناب محمدی را مسموم کنند و با تغییرات احکام و تحریف احادیث مردم را گمراه کنند.
در هیچ کجای جهان نظیر رزمندگان دفاع مقدس پیدا نمی‌شود
حجت الاسلام هدایتی در ادامه اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس جوانانی خود را فدای نظام جمهوری اسلامی ایران کردند که در هیچ کجای جهان نظیر آن‌ها پیدا نخواهد شد .
 
خطیب جمعه تنکابن افزود: جوانانی که در هنگام عملیات‌ها اگر اسیر دشمن می‌شدند وشکنجه، و حتی اگر سر می‌دادند به هیچ عنوان راضی نمی‌شدند تا اسرار مهم نظامشان به دست دشمن بیافتد.
 
به گفته حجت الاسلام هدایتی رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدا  باید برای امثال ما الگو باشند چراکه ما در روز قیامت پاسخگوی این شهدا خواهیم بود.

گفتنی است در پایان مراسم از دانشجویان نخبه و برندگان مسابقه فرهنگی پیامکی، تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها