جانشین فرمانده سپاه کربلا:

باید تجارب دفاع مقدس را سرلوحه کار خود قرار دهیم

جانسین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه باید تجارب دفاع مقدس را سرلوحه کار خود قرار دهیم، اضافه کرد: اگر در همه کار‌ها با نگاه دفاع مقدسی تلاش کنیم، میتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.
کد خبر: ۹۳۷۹۲۲۰
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
باید تجارب دفاع مقدس را سرلوحه کار خود قرار دهیم
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت هفته دفاع مقدس چهارمین مرحله از آئین نهضت کمک‌های مومنانه سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با مشارکت اداره کل کار و رفاه اجتماعی مازندران و با احسان و همدلی مدیران و کارگران بسیجی مراکز تولیدی استان در آخرین روز هفته دفاع مقدس با حضور سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا در جوار دو شهید خوشنام حسینیه عاشقان کربلا شهرستان ساری، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

در این آئین سردار احمد برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، و تسلیت رحلت علامه حسن زاده آملی، با اشاره به شخصیت جهادی، علمی و معنوی علامه ربانی، گفت:: کمک مومنانه جلوه‌ای از معنویت است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا کمک مومنانه را در شرایط کرونایی، بهترین نهضت مواسات دانست و افزود: بسیج یک خانواده و متعلق به نظام است و برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در صحنه حاضر است.

سردار برسلانی در ادامه به اشاره به اینکه اگر کار به مردم سپرده شود، موفقیت حاصل خواهد شد، خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه برای ایجاد و همدلی پای کار است و این تداعی کننده دوران دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه باید تجارب دفاع مقدس را سرلوحه کار خود قرار دهیم، اضافه کرد: اگر در همه کار‌ها با نگاه دفاع مقدسی که سرشار از انفاق، ایثار و از خودگذشتگی بود، تلاش کنیم،میتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

سردار برسلانی با بیان اینکه در تاریخ آمده بخش عمده‌ای از کشور طبق قطعنامه و عهده نامه خارج شد، افزود:، اما در دوران جنگ تحمیلی با همت مردان و زنان، یک وجب از خاک کشور به دست بیگانه نیفتد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه استکبار جهانی جرات نزدیک شدن به مرز‌های کشور را ندارد، خاطرنشان کرد: این عزت نظام مرهون دفاع مقدس است که توانسته دستاورد‌های بزرگی برای کشور داشته باشد که مهم‌ترین آن بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.

سردار برسلانی با بیان اینکه تفکر بسیج به منطقه صادر شده است، گفت: بسیج در جبهه مقاومت توانست پیروزی‌هایی را کسب کند که حاصل تجارب دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در هر سنگری که هستیم تلاش کنیم اضافه کرد: با ید تمدن اسلامی مورد نظر رهبر معظم انقلاب را محقق کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها