خبرهای داغ:
امام جمعه اسکو:

دشمن امروز جرات اشتباهات گذشته را ندارد

تبریز – امام جمعه اسکو گفت: شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس درسی بزرگ به استکبار جهانی دادند و با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر، دشمن را بگونه ای عقب راندند که امروز جرات تکرار آن اشتباهات را ندارد.
کد خبر: ۹۳۷۹۳۴۶
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سعید مرادپور در دیدار با کارکنان سپاه و نیروی انتظامی اسکو افزود: صدام در طول دفاع مقدس به نمایندگی از همه مستکبرین سیلی محکمی از فرزندان انقلابی ایران خورد و به جهانیان فهماند که انقلاب ایران برخلاف نوپا بودن دارای پایگاه اعتقادی و اجتماعی عمیقی است که با اقدامات خصمانه آنها سست نمی شود.

وی ادامه داد: البته مخالفان ایران اسلامی در طول تاریخ بعد از انقلاب، سیلی های فراوانی خورده اند و قطعا بعد از این نیز درس های عبرت آموزی از محور مقاومت خواهند گرفت چرا که اراده خداوند همیشه بر اساس عدالت شکل می گیرد و هر کس شایستگی و ظرفیتی در خود ایجاد کند نصرت الهی با او خواهد بود.

حجت الاسلام مرادپور بیان کرد: انسان موجودی ناشناخته است و در صورتی استعداد های درونی انسان شکوفا می شود که ایمان به خداوند را سرلوحه زندگی خود قرار داده و در سایه ارتباط محکم با خالق عالم به قدرتی برسد که جز خدا را نبیند، که حضرت امام خمینی نمونه ای از این طیف افراد بود که در هر بعدی به ایشان نگاه کنیم وی را فردی در تراز میبینیم.

وی اظهار کرد: امروز بیش از مسائل سیاسی به آموزه های عقیدتی نیاز داریم و هیچ فرد و نهادی از این قاعده مستثنی نیست و بی تردید تقویت معنویت در نیروهای مسلح اهمیت بیشتر و بالاتری دارد چرا که نقش عبادت های خالصانه رهبر فرزانه انقلاب در بصیرت صلابت و اقتدار ایشان در سکانداری انقلاب آیینه تمام نمای تاثیر معنویت در موفقیت و سعادت است. 

ارسال نظرات