معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: عضویت ایران اسلامی در سازمان شانگهای کمک بزرگی به عبور از شرایط سخت تحریم بوده و همین امر سبب شده تا آمریکا پیام‌های مذاکره با ایران را افزایش دهد.
کد خبر: ۹۳۷۹۳۷۵
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

با عــضویت ‌در ســازمان شانــگهای ‌از شــرایط ســـخت تـــحریم عـــبور می‌کــنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار رسول سنایی‌راد صبح امروز در دیدار با رزمندگان استان اردبیل اظهار داشت: مقاومت ملت ایران اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع از کیان و ناموس کشور به همه ثابت کرد که دشمنان هیچ گاه نمی‌توانند در برابر این ملت کاری از پیش ببرند.

وی بیان کرد: به زودی طعم شیرین این سختی‌ها چشیده می‌شود و روزهای خوب برای مردم کشورمان نزدیک خواهد شد و ایران اسلامی به زودی شرایط سخت اقتصادی را کنار خواهد گذاشت، چرا که برای به دست آوردن این نتایج تاوان‌های بزرگی نیز داده شده است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: عضویت ایران اسلامی در سازمان شانگهای کمک بزرگی به عبور از شرایط سخت تحریم بوده و همین امر سبب شده تا آمریکا پیام‌های مذاکره با ایران را افزایش دهد و بی‌شک با روی کار آمدن دولت جدید، بارقه‌های امید در دل مردم برای حل مشکلات اقتصادی پدیدار می‌شود.

سنایی‌راد تصریح کرد: دولت با سیاست استفاده از ظرفیت صاحبنظران حتی از سمت جناح مخالف به دنبال رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی است و در این زمینه تمام ظرفیت‌های داخل نظام آماده همکاری با دولت سیزدهم است تا بتوانیم با همدلی و وحدت مشکلات و مسائل را از سر راه برداریم.

وی اظهار کرد: انتظار مردم تعجیل در برآوردن انتظارات آن‌ها است که برای این مهم نیز خدمت جهادی لازم است و بی‌شک دولت سیزدهم به عنوان نماد خدمت به مردم با تمام قوا عزم خود را برای خدمت جهادی به مردم جزم کرده تا بتواند به این شکل در کنار مردم باشد و خواسته‌های آنان را محقق کند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت:  با توجه به این که در شرایط کرونایی اولویت اول دوست واکسیناسیون است، بنابراین در شرایط فعلی تمامی این کارها با برنامه‌های دولت پیش می‌رود تا به مهار کرونا و بهبود شرایط کشور کمک کند و بعد از آن مسئله مشکلات معیشتی، مبارزه با فساد، مسکن و بهبود وضعیت اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار