اختتامیه طرح جوانه های صالحین در سرخه برگزار شد

همزمان با اتمام فصل تابستان اختتامیه طرح جوانه های صالحین در پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۶۱۵
|
۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با پایان فصل تابستان و آغاز سال تحصیلی جدید؛ اختتامیه طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان در این پایگاه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

سمیه اهم فرمانده پایگاه حضرت آسیه (س) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با آغاز فصل تابستان کلاس های مختلف آموزشی در جهت غنی سازی اوقات فراغت ویژه بسیجیان در رده های مختلف سنی برگزار شد.

او افزود: این دوره های آموزشی در رشته های حوله بافی، کلاس قرآن در دو رده سنی نونهالان و کودکان و کلاس خیاطی ویژه بزرگسالان برپا و 50 نفر در این طرح مشارکت کردند.

فرمانده پایگاه حضرت آسیه (س) بیان داشت: همچنین آزمون پایان دوره کلاس قرآن ویژه نونهالان با حضور مربی دوره جهت ورود قرآن آموزان به دوره های بعد انجام شد.

ادهم: در قالب طرح جوانه ها با هدف تقویت پایه های تحصیلی دانش آموزان در مدارس کلاس های آموزشی و تقویتی دروس با مشارکت بسیجیان برگزار شد.

او در خاتمه گفت: امیدوارم توانسته باشیم تابستانی مفید و مفرح را برای بسیجیان این پایگاه رقم و برنامه ریزی های هرچه بهتری را برای سال های آتی به انجام رسانیم. 

گفتنی است به مناسبت ارتحال مرحوم علّامه حسن زاده آملی مراسم یادبود به همت پایگاه حضرت آسیه (س) سرخه همراه با ختم سوره الرحمن و مرثیه خوانی برگزار شد.

همچنین به مناسبت پاسداشت هفته دفاع مقدس و فرارسیدن اربعین حسینی ، قرائت ۳۳۰۰ مرتبه سوره توحید به نیابت از ۳۴ شهید پایگاه حضرت آسیه (س) هدیه به امام الزمان (عج) به همت خواهران بسیجی پایگاه حضرت آسیه (س) انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها