خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مریم عذرا ؛

دیدار با خانواده شهداء روحیه دفاع از کشور را تقویت میکند

به مناسبت هفته دفاع مقدس خواهران بسیجی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مریم عذرا روستای دستجا منطقه براآن شمالی با خانواده شهیدان ترابی و احمدی دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۳۷۹۷۲۶
|
۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام ؛ فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مریم عذرا روستای دستجا منطقه براآن شمالی در دیدار با خانواده شهیدان ترابی واحمدی که از شهیدان هشت سال دفاع مقدس این روستا بودند با بیان اینکه خانواده معظم شهداء مایه خیر و برکت نظام و انقلابند، اظهارداشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

خواهر یوسفی گفت: امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان ها و خون پاک و برزمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.

وی افزود : شهداء انسان های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آنها وظیفه هرفردی است که نسبت به خون شهداء ادای دین کند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مریم عذرا با اشاره به اینکه دیدار از خانواده شهدا همچنین تقویت روحیه خدمتگذاری را در جامعه دوچندان می کند ، یادآورشد: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

خواهر یوسفی ادامه داد: تا زمانی که این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی تواند آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار