خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

جوانان قیام عاشورا را با منطق قوی در فضای مجازی تبیین کنند

امام‌جمعه کرمانشاه گفت: لازم است که جوانان با اقدام جهادی چیستی، چرایی و چگونگی وقایع عاشورا تا اربعین حسینی را در فضای مجازی تبیین و با منطق قوی اطلاع‌رسانی کنند.
کد خبر: ۹۳۷۹۸۶۹
|
۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه نهم مهرماه شهر کرمانشاه اظهار داشت: فضای مجازی به تعبیر رهبر معظم انقلاب، هم ابعاد مثبت دارد و هم ابعاد منفی که لازم است ما با استفاده از بخش مثبت آن و در راستای آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی امام سجاد علیه‌السلام و حضرت زینب سلام‌الله‌علیها اقدام به تبیین قیام عاشورا در این فضا بکنیم.

او افزود: به تعبیر رهبر انقلاب، بایستی حقایق را با منطق قوی، سخن متین و عقلانیّت کامل، همراه با زینت عاطفه و عواطف انسانی و به‌کارگیری اخلاق منتشر کرد.

آیت الله علما با اشاره به ۱۲ مهر به‌عنوان روز وقف گفت: چهار دانگ از شش‌دانگ شهر کرمانشاه وقف است که این‌موضوع نشان‌دهنده اهمیت و ماندگاری این اقدام خیرخواهانه و الهی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در پایان با گرامی‌داشت یاد و خاطره آیت‌الله حسن‌زاده آملی، او را یک «عالم ربانی» و «سالک توحیدی» توصیف و عنوان کرد: این عالم یک «چهره نادر» بود که برای ظهور مجدد امثال ایشان گاه باید یک قرن منتظر ماند.

ارسال نظرات