در نشست پایگاه نجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد مطرح شد:

دفاع مقدس گنجینه‌ی عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند

"قره چاهی: اذعان داشت: هشت سال دفاع مقدس؛ گنجینه‌ی عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه گذاری نماید.
کد خبر: ۹۳۷۹۸۹۵
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نشستی در پایگاه نجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد برگزار گردید. "قره چاهی" در این نشست با تصریح اینکه حضرت خدیجه س، حضرت زهرا(س) و حضرت زینب (س) سه اسوه تمام زنان عالم هستند، افزود:حضرت زینب (س) در زمان ۷ معصوم زندگی و از ۵ معصوم درس‌ها اموخت. از پیامبر (ص) درس عقل و درایت و معرفت از حضرت علی (ع) درس شجاعت، از حضرت زهرا (س) درس حجاب و عفاف, از امام حسن (ع)  درس صبر و از سیدالشهدا درس عزت را اموخت؛ بنابراین تمام زنان عالم باید حضرت زینب(س) را الگو و اسوه خود قرار دهند.
وی در ادامه علت پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس را الگو پذبری و توسل به ائمه اطهار بیان نمود و اذعان داشت:جوانان ما از اهل بیت درس ایثار، شهامت و از خود گذشتگی و ولایت پذیری را اموختند؛ و مانیز باید ولایت پذیر بوده ودر جهت مرتفع شدن مشکلات جامعه تلاش مضاعف داشته باشیم.
سخنران نشست در توصیف هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌ی زمانی نیست؛ بلکه گنجینه‌ی عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه گذاری نماید.
وی ضمن تشریح ویژگی‌های دفاع مقدس مانند معنویت ‎گرایی، آرمانخواهی، ایثار اظهار داشت: دفاع مقدس به ما، درس مقاومت، حکمت، تدبیر می دهد.
دفاع مقدس مظهر حماسه، معنویت و دینداری، آرمان‌خواهی، ایثار و از خودگذشتگی، ایستادگی و پایداری و مقاومت است.
حضار در نشست از نمایشگاه محصولات خانگی که در پایگاه برگزار شده بود نیز بازدید نمودند.
ارسال نظرات