جانشین فرمانده سپاه کربلا:

بایدنکات ایمنی را در تمام مراحل کار رعایت کرد

جانشین فرمانده سپاه کربلاخاطرنشان کرد: پیش بینی در گرو ایمن بودن است و باید این نکته را مورد توجه قرار داد که نکات ایمنی را در تمام مراحل کاری باید رعایت کرد.
کد خبر: ۹۳۸۰۱۱۰
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار احمد برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا عصر امروز در همایشی که به مناسبت هفته ایمنی و اقدامات تامینی برگزار شد،   با اشاره به اهداف و اقدامات تامینی گفت:نتیجه این اهداف حفاظت از خود و امکانات است که باید در آن دقت لازم را داشته باشیم.

سردار برسلانی با بیان اینکه فرماندهان، روساو مدیران، موظف هستند، که از وقوع حوادث جلوگیری کنند، افزود:رهبر معظم انقلاب فرمودند که بر پیشگیری بایداصرار بیشتری داست تا علاج. باید برای پیشگیری و جلوگیری از تخلفات هم برنامه داشت و هم آن را داخل برنامه آورد.  

جانشین فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: اگر برنامه و یا اقدامی  در حال اجرا  است هم باید پیش بینی داشت و هم پیشگیری.

سردار برسلانی  با بیان این مطلب که در برنامه ای و یا کاری  باید پیش بینی درست و اصولی را بکار گرفت، خاطرنشان کرد: پیش بینی در گرو ایمن بودن است  و باید این نکته را مورد توجه قرار داد که نکات ایمنی را در تمام مراحل کاری بایدرعایت کرد .

سردار برسلانی با تاکید براینکه باید نسبت به حفظ جان افراد درسازمان ها نیز بیشترین دقت و توجه داشت، اضافه کرد: باید در همه احوال و حتی در پایان کار، به صورت منظم اقدام کرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به تهدید ها و فرصت ها خاطرنشان کرد: اگر حفاظت و اقدامات تامینی در حین کار رعایت کنیم، موفقیت آن چشمگیر و ماندگار خواهد بود.

سردار برسلانی گریزی به عملیات والفجر 8 زد و ادامه داد: در عملیات والفجر هشت که امروزه در اندیشکده های نظامی دنیا مورد بحث و بررسی است، اقدامات تامینی صورت گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن رصد میدانی دارد، افزود: اقدامات تامینی باعث می شود دشمن نتواند اقدامات را مورد رصدد قرار بدهد.

سردار برسلانی در پایان سخنان خود به بیانات امام خمینی (ره) در باره ایمنی اشاره کرد و یادآور شد: کوچکترین کوتاهی در مراعات مسائل امنیتی گناه بزرگ شناخته می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها