تبریز- فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: جایگاه شهدا نشات گرفته از ایثار و تربیت خانواده های آن هاست و امروز این خانواده های آن ها، آبروی شهر و هویت و شناسنامه محله هایشان هستند و باید قدر دانسته شوند.
کد خبر: ۹۳۸۰۱۸۲
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم در دیدار با با خانواده شهیدان قربانعلی، اسکندر و عبدالله خانمحمدی، و مادر شهیدان داور و علیرضا گلمحمدی در میانه گفت: شهدا هرچه داشتند بر طبق اخلاص نهاده و به همه فضائل و سفارشات دین اسلام در همه ابعاد ایمانی، اخلاقی، عشق به انقلاب و حفظ تمامیت ارضی کشور، عمل کردند.
وی شهدا را مانند نگینی درخشان در انگشتر انقلاب و راه آن ها را راهی پررحمت و پربرکت عنوان  و بیان کرد: این جایگاه شهدا نشات گرفته از ایثار و تربیت خانواده های آن هاست و امروز این خانواده های معظم آنها، آبروی شهر و هویت و شناسنامه محله هایشان هستند و باید قدر دانسته شوند.

سردار خرم ادامه داد: خانواده های شهدا در صف اباعدالله الحسین(ع) قرار گرفته و با اقتدا به مولایشان، فرزندان دلبند خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده و عشق و ارادتشان به امام حسین(ع) را به خوبی به نمایش گذاشتند.

خانواده شهدا آبروی شهر و هویت محله ها هستند

برادر شهیدان گلمحمدی نیز در این دیدار با اشاره به تحولات اخیر منطقه و زیاده گویی های برخی از سران کشورهای همسایه بیان کرد: ما خود را سربازان ولایت می دانیم، دو شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده ایم اما برای حفظ این خاک و این آرمان در حد توان راه برادرانمان را ادامه خواهیم داد و تا پای جان آماده جانفشانی در هر کجا که رهبرمان اراده کند، هستیم و خواهیم بود.

سردار عابدین خرم و جمعی از مسئولان سپاه عاشورا با خانواده شهیدان قربانعلی، اسکندر و عبدالله خانمحمدی، و مادر شهیدان داور و علیرضا گلمحمدی در شهرستان میانه دیدار کردند.

ارسال نظرات