فنوچ/ در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس پایگاه مقاومت بسیج امام بخش هوت در روستای رشید آباد از توابع بخش مسکوتان شهرستان فنوج افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۴۲۴
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، درراستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس پایگاه امام بخش هوت در روستای رشید آباد از توابع بخش مسکوتان واقع در۴۰ کیلومتری شهرستان فنوج به همت بسیجیان این روستا و با حضور مسئولین، ریش سفیدان، معتمدین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج و فرماندهان حوزه ها، پایگاه ها و بسیجیان افتتاح شد.

این پایگاه در واقع بخشی از مسجد رشیدآباد این روستاست که ۶۰ متر زیربنا دارد و ۳۰۰ بسیجی را دارا میباشد.

در این مراسم سرگرد محمود پرورش  پس از افتتاح این پایگاه در سخنرانی خود اظهار داشت: تفكر بسیجی جریانی روشنگر، جوانگرا و عدالت خواه است كه اكنون در بسیاری از كشورها توانسته راه نجات ملت ها از ظلم و بی عدالتی باشد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فنوج در ادامه افزود: تفكر بسیجی با محوریت خداوند، ولایت پذیر و عدالت خواه است فرمان تشكیل بسیج عمومی به خواست امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب در واقع حركتی استخراج شده از دل منابع دینی و بر اصول مبانی دین اسلام و فرامین اهل بیت (ع) استوار است.

 وی در پایان به فرمان راحل در سال 58 اشاره كرد و اظهار داشت: بسیج نهادی بزرگ و با ارزش است، اخلاص مهمترین ویژگی فرد بسیجی است، كار بسیج برای خداست و اجر و مزدی از كسی مطالبه نمی كند.

ارسال نظرات