مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه «املش»، با حضور جانشین فرمانده سپاه «قدس» استان گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۶۵۶
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از املش، مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه «املش»، امروز (یک‌شنبه) با حضور سرهنگ «الیاس کوثری» جانشین فرمانده سپاه «قدس» استان گیلان برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم  با اشاره به سخنان حضرت علی (ع)، اظهار داشت: فرمانده باید مانند نخ تسبیح محکم باشد تا بتواند نیرو‌های خود را نظم داده و هدایت کند.

سرهنگ الیاس کوثری تدبیر و باهوش بودن را از دیگر سجایای اخلاقی یک فرمانده برشمرد و تصریح کرد: توانایی ایجاد نظم در محیط، خدمت به قدر معرفت و آموزش کار به نیرو‌های تحت امر، از وظایف مهم فرمانده است.

وی روحیه انتقادپذیری را از دیگر خصوصیات یک فرمانده دانست و افزود: فرمانده باید تاب و تحمل زیاد داشته باشد و با انتقادکننده به درستی برخورد کرده و پاسخ شایسته دهد تا او را قانع و راضی کند.

 امام جمعه شهرستان «املش» نیز در این مراسم، در میان مردم بودن و خدمت صادقانه به مردم را از خصلت‌های مسئولان نظام اسلامی برشمرد و اظهار داشت: باید با تمام ادارات تعامل داشته باشیم و مردمی رفتار کنیم و دستورات حضرت علی (ع) را که به مالک اشتر فرموده بودند را نصب‌العین خود قرار دهیم تا بتوانیم با توکل و توسل به خدا در کار‌ها پیروز شویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین«علی رنجبر» سپاه را حلقه وصل بین ادارات دانست و خاطرنشان کرد: به حق، ویژگی‌های سپاه منحصر به فرد است و باید کوشش کنیم تا از این ظرفیت‌ها به خوبی بهره برگیریم.

در پایان این مراسم از خدمات «حمید یحیی‌پور» تقدیر و «علی مهدی‌پور» به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه املش معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات