حجت الاسلام احمدی در جمع بسیجیان روستای رحیم آباد از شهرستان خانمیرزا گفت: جامعه بدون بصیرت به سادگی شکست می خورد و بازیچه دست قدرت های خارجی می شود.
کد خبر: ۹۳۸۱۰۸۰
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این نشست که به همت پایگاه اسراء تنگ کلوره برگزار شد استاد حوزه و دانشگاه  گفت: داشتن بصیرت رمز اقتدار و عزت یک جامعه است.

حجت الاسلام علی احمدی افزود: جامعه بدون بصیرت به سادگی شکست می خورد و بازیچه دست قدرت های خارجی می شود، مسئله ای که در قرن های گذشته در بسیاری از کشور های دنیا اتفاق افتاد.

کارشناس مسایل مذهبی بیان داشت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند از هر راهی برای ضربه زدن به نظام استفاده کنند ولی هر چه بینش و بصیرت مردم نسبت به مسائل مختلف بیشتر باشد، دشمن مایوس تر و در نقشه های خود با سد بزرگ بصیرتی مردم روبه رو خواهد شد.

این استاده حوزه و دانشگاه تاکید کرد: دقت و استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری بهترین راهنما برای افزایش بصیرت فردی  و اجتماعی است، به عبارتی اگر محور ولایت و رهبری باشد، دشمن همیشه شکست خواهد خورد.

وی در پایان تاکید کرد: امروز بسیجیان مومن، آگاه و تحصیل کرده وظیفه دارند برای بصیرت افزایی و آگاه بخشی در جامعه تلاش کنند تا بینش فردی و جمعی به حدی ارتقا پیدا کند که برنامه های بیگانگان اثری در افکار عمومی نداشته باشد.

ارسال نظرات