در آستانه سوگ و ماتم نبی مکرم اسلام:

طبخ و توزیع ۶٠٠ پرس غذای گرم در زاهدان

زاهدان/با همکاری و مشارکت کمیته امداد حضرت امام، بسیجیان و خیرین مرکز نیکوکاری مسجدامام هادی هم زمان با سوگ و ماتم رحلت نبی مکرم اسلام و امام حسن مجتبی(ع) در حاشیه شهر زاهدان ۶٠٠ پرس غذای گرم طبخ و توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۱۱۸
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر زاهدان گفت: با همکاری و مشارکت کمیته امداد حضرت امام، بسیجیان و خیرین مرکز نیکوکاری مسجدامام هادی ع هم زمان با سوگ و ماتم رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام در حاشیه شمالی شهر محله و منطقه شیرآباد زاهدان ۶٠٠ پرس غذای گرم طبخ و توزیع گردید.

سرهنگ پاسدار قویدل افزود: اطعام نیازمندان یک حرکت انقلابی در جهت کمک به نیازمندان آبرومندوآسیب دیده، با هدف کمک به معیشت و سفره ی هم نوعان توسط بسیجیان پایگاه امام هادی علیه السلام از حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر در مسجدامام هادی ع زاهدان صورت گرفته است.

این مقام مسئول گفت: کمیته امداد حضرت امام خمینی ره با قرار دادن بخشی از مواد غذایی بصورت خشک، بسیجیان و خیرین مرکز نیکوکاری مسجدامام هادی علیه سلام نیز با اهدای وجوه نقدی و طبخ غذاهای مذکور همکاری داشته‌اند که در مجموع بالغ بر ١۵٠ میلیون ریال جهت این اطعام محمدی با هدف محرومیت زدایی ،تقویت معنویت و عواطف انسانی ،کمک به سفره‌ی مردم مناطق کم برخودار حاشیه شمالی شهر، محله شیرآباد زاهدان انجام‌ شده است .

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار