خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه قزوین گفت: بزرگ‌ترین اثر شهید همدانی تربیت نسل شهید است.
کد خبر: ۹۳۸۱۲۷۱
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

بزرگ‌ترین اثر شهید همدانی تربیت نسل شهید استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی در ویژه برنامه سالگرد شهادت شهید همدانی که در گلزار شهدای همدان برگزار شد،  با بیان اینکه بزرگ‌ترین اثر شهید همدانی تربیت نسل شهید است، اظهار داشت: هر 8 هزار شهید همدان یک مرکز تربیت عالم محسوب می‌شوند که باید از آنها بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه همان اثر شهدایی همانند سردار شهید همدانی توانست سوریه را نجات دهد، مطرح کرد: سردار همدانی میدان جنگ را به میدان باورها و اعتقادات تبدیل کرده بود .

فرمانده سپاه قزوین با بیان اینکه حاج حسین همدانی ظرفیت عظیمی داشت که حتی می‌توانست اختلاف فکرها و باورها را با مدیریت فوق العاده و جهادی خود حل کند، گفت: حاج حسین همدانی با تدبیر و بینش عمیق خود می‌توانست تمام رزمندگان را با هر ملیت و تفکری که دارند در کنار هم قرار دهد و آنها را برای هدف که مبارزه با دشمن بود تربیت و تشویق کند .

وی با اشاره به روحیه اخلاق‌مدرانه شهید همدانی بیان کرد: به نظر من بارزترین ویژگی شهید همدانی اخلاق‌مداری است که توانسته بود بسیاری از افراد را جذب کند.

سردار رفیعی با بیان اینکه شهید در بعضی از جاها خودش را کوچک می‌کرد که هدف بزرگ‌تر گروه دست یابد، اظهار کرد: شهید همدانی بنیانگذار نیروهای مردمی در سوریه است و پیروزی‌هایی که یکی پس دیگری در سوریه به دست آمد با تدبیر ایشان حاصل شد .

وی با بیان اینکه سردار شهید همدانی در سخت‌ترین عملیات هم نگران آینده جوانان بود، مطرح کرد: لازم است که در خصوص زندگی شهید همدانی کتابی همانند «آب هرگز نمی‌میرد» خلق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات