خبرهای داغ:
فلاحی:

افکار امثال شهید «همدانی»ها بشریت را نجات داد

همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: افکار امثال شهید «همدانی»‌ها توانست بشریت را نجات دهد و امروز در همه جای جهان تشیع و تسنن ادامه راه شهید همدانی را می‌بینیم.
کد خبر: ۹۳۸۱۳۳۹
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷

افکار امثال شهید «همدانی»ها بشریت را نجات دادبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در مراسم ششمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید حاج حسین همدانی، اظهار داشت: شهید همدانی اسوه رشادت و شجاعت است.

وی افزود: نقطه عطف شهید همدانی و شهید سلیمانی این است که هر کجا رفتند خلاقیت داشتند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید همدانی در هر لشکری که رفت، در جبهه مقاومت و در کشور سوریه این شهید را می‌شناختند.

وی ابراز داشت: در جای جای جبهه مقاومت طراحی‌های شهید همدانی وجود دارد و هرکجا پا می‌گذاریم این آثار را لمس می‌کنیم.

فلاحی بیان کرد: افکار امثال شهید «همدانی»‌ها توانست بشریت را نجات دهد و امروز در همه جای جهان تشیع و تسنن ادامه راه شهید همدانی را می‌بینیم.

وی ابراز داشت: اولین آثاری که در سوریه و مناطق مختلف در دیوار منازل افراد بود عکس شهید همدانی دیده می‌شود و ما وظیفه داریم که آرمان‌های شهدا را برای نسل جدید بازگو کنیم تا به آرمان‌های امام (ره) که ظهور حضرت مهدی(عج) است، برسیم.

در ادامه مراسم گروه همخوانی به اجرا پرداختند و در پایان سردار رضایی‌خواه فرمانده آموزش رزم مقدماتی کرج به بیان خاطره پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات