خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بیرجند: ایران اسلامی با وجود جوانان پا به کار و نخبه و ظرفیت‌ها و ذخایر عظیم می‌تواند مسیر خود را پر قدرت ادامه دهد و برای تحقق این امر باید همه مسئولان و مردم کار جهادی کنند.
کد خبر: ۹۳۸۱۵۰۶
|
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مشرفی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به جنگ نرم دشمن و ترویج فرهنگ غرب در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای گفت:همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، برای خنثی کردن این توطئه‌های دشمن، باید جهاد تبینی و روشنگری را در دستور کار قرار داد تا حقایق برای نسل جوان و مردم روشن شود.


وی به سالروز تاسیس مجمع جهانی تقریب مذاهب در سال ۶۹ اشاره کرد و گفت:بیش از ۲ میلیارد مسلمان اگر با هم متحد شوند، دشمنان ما هیچ توطئه‌ای نمی‌توانند بکنند و ملت‌های مسلمان و نخبگان باید برای عظمت اسلام و مقابله با استکباردست در دست هم دهند.


امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهر گفت: عزت و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون تلاش‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی است و مردم هم قدردان آن‌ها هستند.


حجت الاسلام مشرفی با اشاره به روی کارآمدن دولت سیزدهم گفت: در همین مدت کوتاه موتور‌های خاموش و نیمه خاموش دولت یکی پس از دیگری روشن شد و امید را به مردم برگرداند.


وی با اشاره به اینکه بعد از روی کارآمدن دولت جدید، هماهنگی سران قوا بیشتر و مسئولان سه قوا با حضور در بین مردم به دنبال رفع مشکلات هستند گفت: نباید دولت جدید را تنها بگذاریم و تلاش کنیم انقلاب اسلامی ایران به اهداف و آرمان‌ها خود که تحقق تمدن عظیم اسلامی است برسد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
ارسال نظرات
پر بیننده ها