خبرهای داغ:
مهلت ارسال اثر به دهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» تا ۳۰ مهرماه تمدید شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۶۲۹
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

ستاره عرفانی، مسئول واحد ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در گفت‌وگو با بسیج از خوزستان اظهار کرد: مهلت ارسال اثر به دهمین دوره جایزه ادبی یوسف تا ۳۰ مهرماه تمدید شد.

وی توضیح داد: این جایزه ادبی، در سه بخش بزرگسالان، نوجوانان و بخش ویژه(داستان شهیدان) برگزار می‌شود. محورهای جشنواره شامل ۳ موضوع: دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت است.

عرفانی درباره شرایط ارسال اثر گفت: داستان‌های ارسالی قبلاً در کتاب مستقل، مشترک یا نشریه منتشر نشده باشند. آثار به صورت تایپی در قالب فایل word به دبیرخانه ارسال شوند. توجه به ویژگی‌های بومی هر استان و حماسه آفرینی‌های رزمندگان در عملیات‌ها و یگان‌ها، استفاده از زبان و گویش‌های محلی(همراه با ترجمه فارسی) امتیاز خواهد داشت.

مسئول واحد ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان کرد: درج نام و نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، نشانی محله سکونت و شماره تماس در انتهای اثر الزامی است. داستان‌های منتخب استان برای شرکت در دهمین دوره جایزه ادبی یوسف به دبیرخانه ملی ارسال می‌شوند. محدودیتی در ارسال آثار وجود ندارد. علاقه‌مندان برای شرکت در این جایزه ادبی آثار خود را تا به نشانی yoosofkhz@gmail.com ارسال کنند.
انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها