رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان مركزي خبر داد:

تمهيدات ويژه برای ترخيص خودرو هاي توقيفي و رسوبي در پاركينگ هاي استان

سرهنگ سيدعلي حسيني گفت:با تلاش های پلیس این امکان فراهم شد هزینه نگهداری وسایل نقلیه در پارکینگ ها که مربوط به بخش خصوصی می باشد مطابق با تعرفه های سال ۹۴ محاسبه و دریافت شود .
کد خبر: ۹۳۸۱۸۱۴
|
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

تمهيدات ويژه برای ترخيص خودرو هاي توقيفي و رسوبي در پاركينگ هاي استانبه گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سید علی حسینی رئيس پليس راهور استان از پيش بيني تمهيدات ويژه اي به منظور ترخيص خودرهاي توقيفي و رسوبي در پاركينگ هاي استان خبر داد.

سرهنگ سيدعلي حسيني با اشاره به تدابير فرمانده نيروي انتظامي و در بيان جزئيات اين خبر گفت: مالکان خودروها یا متصرفان موتورسیکلت های توقیفی و رسوبی (فاقد دستور قضائی یا عدم تصادف منجر به جرح و فوت )،می توانند با در دست داشتن مدارک و مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ از این تسهیلات ویژه بهره مند شوند.

وی افزود: با تلاش های پلیس این امکان فراهم شد هزینه نگهداری وسایل نقلیه در پارکینگ ها که مربوط به بخش خصوصی می باشد مطابق با تعرفه های سال ۹۴ محاسبه و دریافت شود .

اين مقام مسئول ادامه داد:‌ ضمناً طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی، شامل خودروهایی که به دلیل عدم رعایت محدودیت های کرونایی جریمه و توقیف شده اند نیز می شود.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان مركزي اضافه كرد: طرح تقسیط جرایم معوق از ۱۲ ماه به ۱۸ ماه ارتقاء یافته و این امکان فراهم شده که مالکان وسایط نقلیه توقیفی و رسوبی در بازه زمانی ۱۸ ماهه جرایم معوق را به صورت" تقسیطی " و "تدریجی"پرداخت كنند که اتخاذ این سیاست و تدبیر به منظور کمک به حال و رفاه مردم در شرایط کرونایی حال حاضر و کاهش فشارهای اقتصادی ناشی از این شرایط است.

سرهنگ حسيني به ديگر تدابير ويژه فرمانده ناجا اشاره و اضافه كرد: دستور عدم توقیف خودروها با بیش از ۳ میلیون تومان جریمه را نیز در بازه زمانی گرامی داشت هفته ناجا به پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ابلاغ و اعلام کرده ایم.

ارسال نظرات