خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نجف آباد گفت: از ابتدای سال تا به امروز حدود ۱۱ خانه روستایی مناطق محروم شهرستان با همکاری کمیته امداد و خیران نوسازی شده است.
کد خبر: ۹۳۸۱۸۵۲
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، احمد سعید فر در خصوص اقدامات بسیج سازندگی نجف آباد اظهار کرد: قرارگاه‌های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در تمام مناطق محروم با حضور گروه‌های جهادی تشکیل شد. از ابتدای سال تا به امروز حدود ۱۱ خانه روستایی مناطق محروم شهرستان با همکاری کمیته امداد و خیران نوسازی شده است.

وی افزود: بسیج سازندگان نجف آباد از ابتدای سال تا به امروز حدود پنج کارگاه اقتصاد مقاومتی برای اشتغال‌زایی خانواده‌های محروم شهرستان ایجاد کرده و در هفته دفاع مقدس نیز دو خانه روستایی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان بازسازی شده است.

مسئول بسیج سازندگی نجف آباد ادامه داد: برای لایروبی قنات روستای گلدره تا امروز با کمک خیران و جهاد کشاورزی ۱۵۰ میلیون تأمین اعتبار شده و روند اجرایی آن آغاز شده است.

سعیدفر خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا امروز حدود شش هزار بسته معیشتی در بین خانوارهای محروم شهرستان نجف آباد تقسیم شده و در ابتدای سال تحصیلی نیز حدود ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان توزیع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها