خبرهای داغ:
 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهدا سرمایه بزرگ و جاودانه ملت ایران هستند و ما وظیفه داریم پیام آنها را به نسل‌های بعد منتقل کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۱۸۸۳
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۴

آیت الله محسن حیدری شامگاه شنبه در مراسم افتتاح یادمان و مرکز فرهنگی مذهبی شهید علی هاشمی سردار هور اظهار کرد: از مسئولان استانی، شورای شهر، روحانیت و شهرداری اهواز تشکر می‌کنم که بنیادی پر افتخار برای اهواز و عاشقان شهادت تأسیس کردند و از مصادیق تعظیم شعائر الله باید تلقی شود.

وی افزود: هر چیزی که انسان را به خدا، اسلام و معنویت پیوند می‌دهد از شعائرالله است و یقیناً بنیادهای شهیدان از بزرگ‌ترین شعائر الله محسوب می‌شوند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه همه اینها البته برگرفته از مکتب سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) هست، تصریح کرد: اگر اسلام زنده ماند به برکت شهدای کربلا است و اگر انقلاب اسلامی به حرکت پویای خود ادامه داد و نه تنها ایران اسلامی را یکپارچه و بر علیه استکبار جهانی جنگید، بلکه روح بیداری را در کالبد جهان اسلام دمید از برکت خون شهدان انقلاب است.

آیت الله حیدری عنوان کرد: اگر بیداری و مقاومت امت اسلامی ایجاد و ستاره استکبار جهانی رو به افول رفت و این واقعیتی است که خود دشمنان اکنون به آن اذعان دارند، همه این برکات و عظمت‌ها برای اسلام و ایران اسلامی به برکت شهدای والامقام است.

وی با بیلت اینکه این شهدا سرمایه بزرگ و جاودانه ملت ایران هستند، ادامه داد: قطعاً در طول تاریخ ایران اسلامی همچون برهه حساس و تاریخ‌سازی مثل دوره دفاع مقدس نداشتیم، یقیناً در تاریخ ایران و اسلام نقطه عطفی به شماره می‌رود؛ در همچون برهه‌ای زندگی کردیم و این پیام را از شهیدان گرفتیم و وظیفه داریم به اشکال مختلف آن را به نسل‌های فعلی و آینده ملت خود و همچنین انسان‌های روی کره زمین برسانیم.

به گزارش خبرنگار بسیج ، آئین افتتاحیه یادمان و مرکز فرهنگی، مذهبی سرلشکر شهید حاج علی شهید هاشمی و سرداران هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولان استانی در محل گلزار شهدای اهواز برگزار شد.

نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سردار خاد سیدالشهداء، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، نیروهای بسیجی، پاسداران، خانواده شهدا، شهردار اهواز، رئیس کل دادگستری خوزستان و فرماندار اهواز در این مراسم حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها