خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین؛

حکم خادمی ابن الرضا(ع) قزوین، به قهرمان پارالمپیک اهدا شد

حجت الاسلام مجیدی گفت: به پاس تکریم از خدمات بی شائبه مرتضی رمضانی قهرمان پارالمپیک رشته والیبال نشسته و به تقاضای وی جهت خادمی امامزاده حسین(ع)، حکم خادمی این قهرمان ملی اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۰۱۳
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در مراسمی با حضور مدیرکل و معاونین اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حکم خادمی امامزاده حسین(ع)، قهرمان پارالمپیک اهدا شد.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در این مراسم بیان کرد: به پاس تکریم از خدمات بی شائبه مرتضی رمضانی قهرمان پارالمپیک رشته والیبال نشسته و قهرمان ملی و به تقاضای وی جهت خادمی امامزاده حسین(ع)، حکم خادمی به وی اهدا شد.خدمت به آستان اهل بیت توفیقی است که نصیب خادمین می شود. در روایات آمده کسی که توفیق خادمی فرزندان اهل بیت را یابد مقامش مثل کسی است که به حضرت ابراهیم در ساخت خانه خدا کمک کرده است و جایگاه کسی که در ساخت خانه کعبه به حضرت ابراهیم کمک کرده باشد بهشت است.

حجت الاسلام مجیدی اظهار کرد: جایگاه خدمت به اماکن مقدسه بسیار بالاست و جا دارد خادمین اماکن مقدسه قدردان این جایگاه باشند زیرا یکی از بازتاب های برخورد خوب خادمین این است که مردمی که در این اماکن حضور می یابند از ادب و برخورد خادمین، متوجه تکریم امامزادگان می شوند.

وی گفت: از آنجایی که معتقدیم شهدا و اهل بیت زنده اند به این معنا که در زندگی ما موثر هستند، مردم حاجات خود را از این خانه می جویند لذا توقع مردم از خادمین این است که در راستای اهداف این خاندان قدم بردارند.

حجت الاسلام مجیدی اظهار کرد: مرتضی رمضانی جزو قهرمانان ملی کشور ما هستند و مقام قهرمانی پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را کسب کرده و پرچم جمهوری اسلامی را با توکل و تلاش به اهتزاز درآورده است که بنا به تقاضای وی مبنی بر خادمی امامزاده حسین قزوین، امروز حکم خادمی به وی اهدا می شود.

مدیرکل اوقاف استان عنوان کرد: قهرمانان و مدال آوران چهره های اثرگذار جامعه و کسانی هستند که با تمام وجود اهل مکتب ائمه هستند و لذا امروز در جوار امامزاده حسین(ع) از این قهرمان ملی هم به دلیل اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی تکریم کنیم و هم این قهرمان ملی، مفتخر به پوشیدن لباس خادمی امامزاده حسین می شود. این لباس افتخاری است که نصیب خادمین شده لذا باید قدر این خدمت را بدانند که قابل معاوضه با هیچ بهره دنیایی نیست.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها