خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار از حضور در کلانتری شهر اروندکنار به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی وتبریک این هفته به پرسنل و کادر این کلانتری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۲۰۵۲
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج درناحیه مقاومت بسیجآیادان؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به پاس رشادت ها و از خود گذشتی ها وزحمات این نیروی پای کار که در برقراری نظم و امنیت در جامعه و پیشگیری از وقوع جرائم نقش مؤثری دارد و همه ماها مدیون این نیروی خدوم جمهوری اسلامی ایران هستیم لذا با تعدای از بسیجیان این مرکز ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی و همچنین به پاس گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در محل کلانتری شهر اروندکنار حاظر شدیم تا این مناسبت را گرامی بداریم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار در ادامه سخنان خود افزود:که نیروی انتظامی نیروی مخلص و انقلابی و پا به پای سپاه پاسداران و بسیج همیشه در صحنه حضور دارد و همچنین در شرایط سخت خود را ثابت کرده است و هم در همکاری با بسیج در خصوص گشت های محله محور رضویون کمک های شایانی با این مرکز و پایگاه‌های تابعه در خصوص برقرای امنیت در جامعه کرده است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار درپایان از فرماندهان نیروی انتظامی تقدیر کرد و به رسم یادبود هدیه ای به آنها اهدا کرد و برای آنها در ادامه راه برای این نیروی پرتلاس آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون را از خداوند منان خاستارشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها