خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه(ع):

بداخلاقی های موجود در جامعه نتیجه دوری از قرآن است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: یکی از دلایل بداخلاقی های که در حوزهای مختلف در جامعه اتفاق می افتد. بداخلاقی سیاسی، اجتماعی.، فرهنگی و.....نتیجه فاصله گرفتن از قرآن هست.
کد خبر: ۹۳۸۲۱۳۵
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرکزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین حسین زحمتکش اظهارکرد: اگر چه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقدمه ای شد، برای تحقق آموزهای دینی و ارزش های اعتقادی و عمل بیشتر به دستورات قرآنی و آموزهای آن، اما متاسفانه امروز قرآن مجید از هر روز دیگر مظلوم تر و مهجور تر است.

 

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) اظهار کرد: اگر چه در حوزه یادگیریی، قرائت، مفاهیم، گام های بسیار خوبی برداشته شده است. و پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشتیم. اما در حوزه عمل به قرآن کوتاهی های زیادی انجام شده است.

 

وی با بیان اين که امروز نیاز داریم تا در جامعه قران پیاده.شود، تاکید کرد: با وجود قران کریم  ما نباید شاهد بروز مشکلات اخلاقی در جامعه باشیم. اگر دستورات قرآن در جامعه پیاده شود. دیگر نمی گوییم که دستور عمل قرآن پاسخ نیاز امروز ما نیست.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین حسین زحمتکش گفت: اگر قرآن را درست متوجه شده و به آن عمل می کردیم. قطعا می توانستیم، زندگی مطلوبی را در حوزهای مختلف در جامعه داشته باشیم. از این رو باید قبول کنیم سطح قرآنی در حوزه عمل خیلی کم است.

 

وی تصریح کرد: اگر دستورالعمل های قرانی در جامعه پیدا کردیم. بدین معناست که اصل و اساس دین پیاده می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسین زحمتکش با بیان اینکه قران دارای فرمول های نجات بخش است، خاطر نشان کرد: همه ی چالش ها و عقب ماندگی ها در زندگی و جامعه به دلیل فاصله گرفتن از کتاب الله می باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه قرآن و تلاوت ان، هر خزانی را به سبزی و خرمی تبدیل می کند، تصریح کرد: قران برای بشر بهترین محصولات فکری و انسانی را ارمغان می اورد.

وی افزود: انسان در سایه قرآن به بهترین رشد مادی و معنوی خود می رسد و فرمول های ان، معاش و معاد انسان را اصلاح می کند.

زحمتکش با اشاره به غربت قران در بین مسلمانان اظهار کرد: گرفتاری ها، مشکلات، واماندگی ها بر اثر کم توجهی به کتاب خدا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها