خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اندیکا:

خیرین و نیکوکاران برای کمک به زلزله زدگان اندیکا به صحنه بیایند

سرهنگ دوم پاسدار زمانی گفت: با توجه به شرایط نامساعد زلزله زدگان اندیکا به ویژه ساکنان مناطق محروم، از خیرین و نیکوکاران انتظار حمایت داریم.
کد خبر: ۹۳۸۲۲۱۷
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

سرهنگ دوم پاسدار حسین زمانی فرمانده سپاه اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج گفت: با توجه به در پیش بودن سرما و صعب العبور بودن مناطق زلزله زده این شهرستان، ساکنان مناطق محروم و به ویژه عشایر نیاز ویژه‌ای به وسایل گرمایشی نظیر بخاری‌های نفتی دارند، زیر امکان استفاده از بخاری‌های برقی و گازی به دلیل نبود انشعاب گاز وجود ندارد.

او تانکر آب و بسته‌های مواد غذایی و بهداشتی را از دیگر نیاز‌های اساسی و مهم زلزله زدگان عنوان کرد و افزود: احداث آغل برای نگهداری احشام و دام‌های از دیگر نیاز‌های ضروری عشایر برای حفاظت از دام‌ها به شمار می‌رود و به همین دلیل از خیرین و نیکوکاران خواهشمندیم ما را در ساماندهی و تامین نیاز‌های زلزله زدگان یاری دهند.

سرهنگ دوم پاسدار زمانی اظهار داشت: قرارگاه شهید مرتضی حسین پور در اندیکا آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی از سوی خیرین و نیکوکاران است و در صورتیکه مردم نوعدوست می‌توانند لوله و پلیت خریداری و برای ما ارسال کنند تا ما نیز ملزومات مورد نیاز را برای احداث آغل در اختیار زلزله زدگان قرار دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار