خبرهای داغ:
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان عنوان کرد

استان همدان یکی از استان‌های برگزیده در بخش کودک و نوجوان

همدان-معاون امور هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بابیان اینکه دربخش کودک ونوجوان همدان از استان‌های برگزیده است،گفت:جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۶ تا ۲۰ مهر ماه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۳۴۱
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا جوادی در اختتامیه اکران سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان که در سینما فلسطین همدان برگزار شد ضمن تشکر از دست اندرکاران جشنواره اظهار داشت: جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با شعار «سینما سرزمین خیال» از ۱۶ تا ۲۰ مهر ماه در دو سانس برگزار شد.

وی گفت: بخشی از میزبانی جشنواره به بعضی از استان‌ها از جمله همدان به دلیل سبقه و قدمت استان همدان در برگزاری این جشنواره سپرده شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی جشنواره در بخش‌های مختلف برگزار شد، تصریح کرد: علاقمندان، عمده بخش‌های جشنواره را در فضای مجازی و از طریق دو اپلیکشن «هاشور» و «فیلیمو» دیدند.

وی با تاکید بر اینکه در بخش کودک و نوجوان استان همدان به عنوان یکی از چند استان برگزیده است، عنوان کرد: تعداد ۲۷ داور حضوری در محل سینما فلسطین همدان ۱۰ فیلم را مشاهده و طبق آموزش‌هایی که دیده بودند داوری کردند.

در پایان این مراسم بیانیه هیئت داوران سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان قرائت شد و از داوران جشنواره تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات