شاهرود_مراسم بدرقه هادی خالقیان نماینده کیوروگی تکواندو استان سمنان اعزامی به مسابقات بین‌المللی جام فجر و آزاد آسیا در سالن ۹ دی تربیت بدنی سپاه شاهرود به همت آکادمی تکواندو برداران مولانا برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۸۲۳۵۳
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج، مراسم بدرقه هادی خالقیان نماینده تکواندو استان سمنان در مسابقات بین المللی جام فجر و آزاد آسیا به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه شاهرود و آکادمی برداران مولانا در سالن ورزشی ۹ دی سپاه شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه، مسئول هیات تکواندو شهرستان و خانواده این ورزشکار و تکواندو کاران باشگاه برادران مولانا حضور داشتند، طی مراسمی برای این ورزشکار بسیجی آرزوی موفقیت شد و عکس یادگاری با حضور ورزشکاران و مسئولین و شهدای تکواندوکار شهید شهرستان انجام گرفت.
محمدعلی سعدی مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه شاهرود در این مراسم با آرزوی موفقیت برای این ورزشکار و همه ورزشکاران بر حمایت بسیج از ورزش قهرمانی تاکید کرد.
ابراهیمی رئیس هیات تکواندو شهرستان شاهرود نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از این موفقیت‌ها اظهار کرد: در مدت کرونا فعالیت‌های ورزشی کم شد، اما توانستیم یک نماینده دراردوی تیم ملی پومسه داشته و امروز نیز هادی خالقیان نماینده کیوروگی تکواندو به عنوان نماینده تکواندو استان سمنان در مسابقات بین‌المللی جام فجر و آزاد آسیا باشد و آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم مسئولان نیز از این ورزشکاران. قهرمانان حمایت کنند.

لازم به ذکر است، ساجد مولانا استاد و مربی همراه هادی خالقیان خودش قبل کرونایی از آخرین عناوینش مقام سوم کارگران کشور را در پرونده ورزشی خود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها