تبریز- معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه گفت: از مهمترین مولفه های پلیس برای تامین امنیت عمومی و جلب اعتماد عمومی مردم، هوشمندی و بروز بودن نیروها و تجهیزات پلیس است.
کد خبر: ۹۳۸۲۴۱۴
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا مشایخی در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح میانه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، بر بصیرت نیروهای پلیس تاکید و بیان کرد: بصیرت و هوشمندی پلیس سبب دشمن شناسی هر چه بهتر و بروز بودن پلیس و تجهیزات امنیتی سبب مقابله با پیچیدگی های جامعه امروز و فتنه ها و توطئه های مختلف از سوی دشمنان انقلاب و نظام است.

   وی اجرای عدالت یکسان در شهرها و روستاها بر مبنای منویات رهبری را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کارهای نیروی انتظامی و این امر را افتخاری بزرگ برای ایران و تمدن آن عنوان نمود.

   مشایخی با قدردانی از اتحاد و همدلی تمامی نیروهای مسلح شهرستان در راستای مسائل تامینی و امنیتی بویژه نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی علاوه بر انجام وظایف چندگانه تخصصی خود با کمک دستگاه قضایی در امور اجرایی شهرستان نیز کمک حال مسئولین است.

   فرماندار ویژه میانه با اشاره به شعار هرسال از سوی مقام معظم رهبری و پایه اقتصادی آن؛ تامین امنیت پایدار را یکی از مولفه های ضروری برای جلب اعتماد سرمایه گذاران و تولید کنندگان و در نهایت تحقق منویات رهبری خواند و افزود: در ایران باستانی و اسلامی با تمدن بیش از ۲ هزار ساله آن، همواره نیروهایی بوده اند که به برقراری نظم؛ انضباط و امنیت در جامعه می پرداختند و اکنون نیز به برکت انقلاب شاهد تشکلی مستحکم و استوار به نام نیروی انتظامی هستیم که در کنار سایر نیروهای نظامی و دستگاه قضا در راستای تامین امنیت عمومی و اقتدار هر چه بیشتر نظام همواره در تلاشند.

   هفته نیروی انتظامی با اجرای صبحگاه مشترک بین نیروهای سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، گرامی داشته شد.

ارسال نظرات