خبرهای داغ:
فرمانده لشکر14امام حسین(علیه السلام) مطرح کرد:

حقیقتا شهید مسلم خیزاب برای ما نا شناخته بود.

مراسم ششمین سالگرد شهادت اولین شهید مدافع حرم لشکر14امام حسین(علیه السلام) شهید مسلم خیزاب، با حضور نیروهای پایوروجمعی از پیشکسوتان وهمرزمان این شهید در محل ساختمان گردان حضرت زهرا(سلام الله علیها) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۴۹۱
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبر گزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام)، مراسم ششمین سالگرد شهادت اولین شهید مدافع حرم لشکر14امام حسین(علیه السلام) شهید مسلم خیزاب، با حضور نیروهای پایوروجمعی از پیشکسوتان وهمرزمان این شهید در محل ساختمان گردان حضرت زهرا(سلام الله علیها) برگزار شد.

در این مراسم دو نفر از پیشکسوتان وهمرزمان شهید مسلم خیزاب به بیان خاطره در وصف رشادتها وفداکاریهای این شهید در عرصه ماموریتها وبرنامه های یگان پرداختند وعنوان داشتند که باید همه کارهای شهدا را سر لوحه کار خود قرار داده وهمواره پیرو راه شهدا در عرصه انقلاب و دفاع از ولایت باشیم.

در ادامه این مراسم فرمانده لشکر14امام حسین(علیه السلام)ضمن خیرمقدم به پیشکسوتان به بیان خاطره کوتاهی از شهید مسلم خیزاب پرداخت و گفت:نباید گذاشت که شهدا و خون شهدا در پیچ و خم زندگی امروزمان به فراموشی سپرده شود،چون ما هرچه داریم از برکت مجاهدت شهدا وایثارگران است. سردار هاشمی پوربا اشاره به منش شهید خیزاب تصریح کرد: حقیقتا شهید مسلم خیزاب برای ما ناشناخته بود وسالها طول می کشد که ابعاد مختلف زندگی این شهید بزرگوار برای ما روشن شود.

در پایان این مراسم مداح اهل بیت کربلایی سعید میر فهیمی به نوحه خوانی و سینه زنی برای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)پرداخت وجمع حاضر به یاد شهدا و مصائب اهل بیت علیهم السلام به عزاداری وسینه زنی پرداختند.

لازم به ذکر است که مراسم پرشور سالگرد شهید مسلم خیزاب روز سه شنبه 20مهر ماه با حضور مردم شهید پرور و همیشه در صحنه اصفهان در گلستان شهدا قطعه مدافعان حرم با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.

 

ارسال نظرات