خبرهای داغ:
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین:

کشف ۲۲۰۰کیلوگرم انواع موادمخدر در شش ماهه نخست۱۴۰۰

علی بیگی گفت: در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۲۰۰کیلوگرم در استان قزوین کشف شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۶۳۵
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳

سرهنگ فرهاد علی بیگی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس هوشمند، اقتدار و امنیت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: در شش ماهه نخست سال۱۴۰۰ بیش از ۲۲۰۰کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به سود زیاد فروش مواد مخدر، قاچاقچیان مواد سعی می کنند جمعیت بیشتری را درگیر استعمال مواد مخدر نمایند. پلیس در راستای مبارزه با قاچاقچیان، توزیع کنندگان، پاک سازی، جمع آوری مصرف کنندگان و معتادین متجاهر، پیشگیری در قالب ۲۴۹ طرح منجر به کشفیات قابل توجه گردید.

علی بیگی تصریح کرد: پلیس مواد مخدر در قالب طرح و اقدامات اطلاعاتی برای پیشگیری و مبارزه توانسته در شش ماهه نخست امسال ۲۳۷۷نفر قاچاقچی، حمل کننده و توزیع کننده دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در ادامه افزود: از تعداد افراد دستگیر شده ۴۳۷ نفر قاچاقچیان مواد بودند که سابقه قبلی داشتند،۶۶نفر توزیع کننده و۸۵۴نفر معتاد متجاهر و ۱۲۶۴نفر نگهدارنده مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

علی بیگی افزود: برخی از معتادین و مصرف کننده ها به کمپ ماده ۱۵ که اختیاری بوده معرفی تا بتوانند مراحل درمان را طی کنند و به آغوش خانواده باز گردند، معتادین متجاهر و کارتن خواب نیز به کمپ ماده ۱۶ که اجباری بوده بر می گردند کار درمان و پیشگیری آنان انجام گردد.

وی در پایان افزود: با کمک شورای هماهنگی مواد مخدر استان قزوین، شرکت هایی که تولیدات شیمیایی خاص دارند به طور مداوم تحت نظارت و بازرسی قرار می گیرند تا تولیدات آنها به سمت مواد مخدر منحرف نشوند.

 

انتهای پیام/1002

ارسال نظرات
پر بیننده ها