خبرهای داغ:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه امنیتی امام علی (ع):
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) گفت: مردم نظام اسلامی و رهبری را می خواهند و دلداده انقلاب اسلامی هستند و پیشرفت و آبادانی حق مردم با هرمذهب و گرایش است.
کد خبر: ۹۳۸۲۷۹۶
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور در حاشیه بازدید از مناطق بازسازی شده شهرستان سرپل ذهاب ناشی از زلزله ۲۱آبان سال ۹۶ افزود: امروز توفیق بازدید از حرم احمدابن‌اسحاق (ره) در سرپل ذهاب و بخشی از پاسگاهای مرزی، و سیمای شهر سرپل ذهاب بعد از وقوع زلزله را داشتیم.

وی اظهار داشت: در این بازدید یک روزه در سرپل ذهاب تعهداتی برعهده گرفتیم که امید است توفیق انجام آن را داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) گفت: مجموعه سپاه و بسیج در میدان حاضر و در همه عرصه ها نوکری مردم را می خواهند و افتخار ما این است خدمتگذار مردم هستیم.

او ادامه داد: در راس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصمیم گرفته شده این مجموعه با تمام ظرفیت هر جایی که نیاز مردم است، در خدمت مردم باشد.

سردار غیب پرور گفت: انقلاب اسلامی به برکت رهبری و این مردم خوب روز به روز شکوفاتر و سرافرازتر در راه اعتلای انقلاب اسلامی گام برمی دارد و خداوند همچنان که تا امروز دشمنان را مایوس کرده از این پس نیز امید است شاهد خشک شدن ریشه اسرائل غاصب و کسانی که از روی تعمُد چشم دیدن پیشرفت انقلاب اسلامی را ندارند، نیز باشیم.

وی در بدو ورود به شهرستان سرپل ذهاب به محل اجتماع بسیجیان گردان های امنیتی امام علی (ع) سپاه ناحیه رفته و ضمن بازدید از این گردان ها با بسیجیان دیدار و گفتگو کرد.

ارسال نظرات