خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

جذب ۸ میلیون بسیجی فعال، مهمترین اصل سند راهبردی بسیج

حجت الاسلام معبودی گفت: یکی از مهمترین ابعاد سند راهبردی بسیج جذب حداقل ۸ میلیون نفر بسیجی فعال و پا به کار است که این مهم باید در پایگاه‌ های مقاومت بسیج تحقق بپذیرد.
کد خبر: ۹۳۸۲۸۴۳
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام معبودی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، ضمن تقدیر از تلاش بسیجیان حوزه امام رضا(ع) ناحیه امام حسن(ع) قزوین اظهار کرد: حیات ما بستگی به ارتباط با دوستان بسیجی دارد. اگر با بسیج ارتباط نداشته باشیم، حیات نداریم. هرچند شیوه کرونا بر این ارتباط تاثیراتی داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین افزود: هدف از این دیدارها، بررسی ماموریت‌های ابلاغ شده، شیوه اجرا و نتیجه آن در حوزه ها و پایگاه‌ها از نزدیک می‌‌باشد. در این دیدارها نقاط ضعف و قوت، آسیب‌ و تهدید‌ برنامه ها مشخص و ارزیابی می‌شود.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به اهمیت بازدیدهای میدانی از حوزه‌های بسیج اذعان کرد: باید بررسی کرد که بسیج عصر حاضر چه تفاوتی با گذشته دارد؟ و لذا با بررسی این سوالات به دنبال راهکارهای مناسب برای جذب حداکثری باشیم.

این مسئول تصریح کرد: یکی از مهمترین ابعاد سند راهبردی بسیج جذب حداقل ۸ میلیون نفر بسیجی فعال و پا به کار است که این مهم باید در پایگاه‌ های مقاومت بسیج تحقق بپذیرد که محقق شدن آن کار آسانی نیست و به فرمایش مقام معظم رهبری با حرکت جهادی و انقلابی میسر می‌شود.

وی افزود: این امر جز با روحیه مطالبه گری و درخواست مساعدت از مسئولین شهری و استانی جهت مطالبه امکانات برای بسیج محقق نمی‌شود. حل برخی از این قضایا به شکل اداری ممکن نیست که اگر به امید مساعدت مالی و پشتیبانی سپاه بخواهیم بمانیم فرصت را از دست خواهیم داد. بنابراین باید دست به اقدامی جهادی بزنیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین یادآور شد: از فرماندهان پایگاهها میخواهیم حداقل هفته‌ای یک بار حدودا ۲۰ نفر از جوانان محل جهت اقامه نماز در مسجد دعوت کنند. ممکن است برخی از جوانان بسیجی با امام جماعت محل و یا هیئات امنای مسجد اختلاف نظر داشته باشند که می‌توان با حضور مفید جوانان در مسجد و شرکت در نماز جماعت رفع کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها