خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار عنوان کرد

تحقق مردم سالاری اسلامی روح و عصاره سند ۱۰ ساله راهبردی اعتلای بسیج

بهار-فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار در راستای تبیین سند راهبردی ۱۰ ساله گفتمان‌سازی اعتلای بسیج گفت: روح و عصاره این سند تحقق مردم سالاری اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۸۲۸۵۵
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در کارگاه گفتمان‌سازی سند ۱۰ ساله راهبردی اعتلای بسیج که با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه‌های بسیج خواهران شهرستان بهار برگزار شد، در راستای تبیین سند راهبردی ۱۰ ساله گفتمان‌سازی اعتلای بسیج اظهار داشت: این سند برگرفته از بیانیه گام دوم است و مبدأ آن سقوط رژیم شاهنشاهی و مقصد آن ظهور است.

وی تصریح کرد: در گام اول با توکل به خدا انقلاب اسلامی را تشکیل دادیم، در گام دوم نظام اسلام و در گام سوم که اکنون در آن قرار داریم تشکیل دولت اسلامی را باید ادامه دهیم، تا وارد جامعه اسلامی شویم و تمدن نوین اسلامی را تشکیل دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار افزود: باید دولتمردان اسلامی با تشکیل دولت اسلامی محیا کننده مقدمات ظهور و زمینه‌ساز ظهور باشند چرا که روح و عصاره این سند تحقق مردم سالاری اسلامی است.

وی عنوان کرد: تمدن‌سازی برای رسیدن به گام دوم انقلاب از طریق نقش‌آفرینی در عرصه‌های علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی_ روابط خارجی_مرزبندی با دشمن، سبک زندگی، به میدان آوردن جوانان، میدان‌داری بسیج، سازماندهی حلقه‌های میانی، بسیج ده‌ها میلیونی تحقق می‌یابد و بسیجیان در نواحی مقاومت نقش اساسی در عملی ساختن این سند راهبردی را دارند.

هندی‌ورکانه اضافه کرد: هر بسیجی با تفکر بسیجی باید به عنوان شیعیان علوی، با بصیرت و تفکر، اندیشه زینبی و فاطمی در این راه قدم بگذارند و با طرح‌های بلندمدت به لحاظ تفکری، تئوریک، اندیشه‌ای مسلح شود تا گام‌های موثر در تحقق سند راهبردی اعتلای بسیج بردارد.

در ادامه این کارگاه در مورد بندهای سند راهبردی تعاملاتی به صورت کارگاهی بین فرماندهان برگزار و نظرات و ایده‌های حاضران در جلسه برای تحقق این سند ارائه و بررسی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار