معاون هماهنگ کننده سپاه در گفتگو با بسیج:

مراکز درمانی سپاه درخدمت به مردم در ایام کرونا عملکرد موفقی دارد

ساری- معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه مراکز درمانی سپاه یک عملکرد موفق و آبرومندی در خدمت به مردم در ایام کرونا دارد، افزود: در مراکز درمانی سپاه تعداد فوت شدگان کرونایی کمتر از بستری شدگان بود.
کد خبر: ۹۳۸۲۹۰۳
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، کلنگ آغاز احداث فاز دوم توسعه بیمارستان ولایت سپاه کربلا ویژه ساخت مرکز تخصصی زنان و ناباروری ظهر امروز با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران به زمین زده شد.

سردار نقدی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسگری (علیه الاسلام) با اشاره به کلنگ ساخت مرکز تخصصی ناباروری گفت: این یک اقدام مهم و کار خیر والهام بخش همه صاحبان ثروت برای انفاق است.  

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با قدردانی از خیران، افزود: نیاز است زنان بخش‌های ویژه و مختص خود را داشته باشند و بدون مشکلی کار‌ها و مشکلات خود را حل نمایند.

سردار نقدی در ادامه به مسئله کاهش جمعیت هم اشاره و اضافه کرد: این اقدام الگویی برای همه استان‌ها است، تا بتوانند در استان‌ها هم مرکز تخصصی ناباروری ساخته و زنان از این مراکز بهره‌مند شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمام بیمارستان‌های سپاه و درمانگاه‌ها از روز اول شیوع کرونا درخدمت مردم بودند، گفت: رکورد پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان بقیه الله زده شد.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه مراکز درمانی سپاه یک عملکرد آبرومند و موفقی در خدمت به مردم در دوران کرونا دارد، افزود: در مراکز درمانی سپاه تعداد فوت شدگان کرونایی کمتر از بستری شدگان بود و این نشان از تلاش کادردمانی دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با قدردانی از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی کادردرمانی اضافه کرد: مجاهدت کادردرمان در ایام کرونا تداعی کننده کادر درمانی دوران دفاع مقدس بود که زیر آتش خمپاره به مداوای مجروحان می‌پرداختند و امروزه نیز حماسه‌های بزرگی را خلق کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار