معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا خبرداد

توسعه بیمارستان ولایت ساری با راه اندازی مرکز تخصصی زنان زایمان و ناباروری

ساری-معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا از توسعه بیمارستان ولایت ساری با راه اندازی مرکز تخصصی زنان زایمان و ناباروری این بیمارستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۲۹۱۱
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، کلنگ آغاز احداث فاز دوم توسعه بیمارستان ولایت سپاه کربلا ویژه ساخت مرکز تخصصی زنان زایمان و ناباروری ظهر امروز با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران به زمین زده شد.

خبر

سرهنگ ولی اللهی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری،با اشاره به خدمات بیمارستان ولایت ساری از زمان آغاز تاسیس تا به امروز گفت: در 5 پیک کرونا ، مراکزدرمانی سپاه به ویژه بیمارستان ولایت درخدمت مردم بود.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا با اشاره به ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلبح ، افزود: تعداد تخت های بیمارستان اضافه و طبق ابلاغیه 45 درصد تخت به زنان اختصاص داده شد که تصمیم گرفتیم یک مرکز تخصصی زنان راه اندازی شود.

سرهنگ ولی اللهی با بیان اینکه خدمات به مردم باید در خور شان آنها باشد، ادامه داد:  اسلامی بودن خدمات از جمله توقعات مردم  است و مردم از سپاه انتظار دارند.

معاون سلامت سپاه کربلا با یادآوری این مطلب که  بخش زنان زایمان  در بیمارستان ولایت فعال است، خاطرنشان کرد: این بخش یکی از بخش های پرمراجعه کننده است که طبق مشورت ها با دانشگاه علوم پزشکی ، توسعه این بخش با همکاری یک خیر عزیز در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ ولی اللهی در با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر مسئله جمعیت،افزود: توسعه مرکز تخصصی پنج طبقه شامل کلینیک زنان ، بخش بستری زنان و اطفال و ای سی یو،مرکز مطالعه برای پزشکان و مهمان سرا برای مراجعه کنندگان  است که دغدغه جا و مکان نداشته باشند.

انتهای یپام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها