ساری-فرمانده سپاه کربلا با تصریح براینکه مسئله جمعیت از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب است گفت:ساخت مرکز تخصصی زنان زایمان و ناباروری در بیمارستان ولایت ساری یک کار ویژه و منحصر بفرد است.
کد خبر: ۹۳۸۲۹۰۴
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، کلنگ آغاز احداث فاز دوم توسعه بیمارستان ولایت سپاه کربلا ویژه ساخت مرکز تخصصی زنان و ناباروری ظهر امروز با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران به زمین زده شد.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در این آئین ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسگری( علیه السلام) با اشاره به به اینکه بیمارستات ولایت در پنج پیک کرونا ،مرکز خدمت به مردم شده بود، گفت: کادردرمانی زحمات زیادی در بیمارستان انجام میدهند و تلاش شبانه روزی دارند.

فرمانده سپاه کربلا ساخت مرکز تخصصی زنان زایمان و ناباروری را یک کار ویژه و منحصر بفرد دانست و افزود: این مرکز تخصصی  ویژه زنان است. 

سردارمسلمی افزود: مسئله جمعیت  از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب است،از همین رو ما سالهای گذشته مجوز مرکز قلب را داشتیم که با مشورتهای لازم از دانشگاه ها، مجوز این مرکز را هم دریافت کردیم .

سردار مسلمی،تاکید کرد: از صفر تا صد این مرکز مختص به زنان و تمام خدمات هم توسط کارکنان زن ارائه می شود.

فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد: همه کسانی که در راه اندازی این مرکز نقش بسزایی داشتند و دغدغه مند حوزه درمان بودند، قددرانی می کنم.

 سردار مسلمی درادامه خاطرنشان کرد: عمده افرادی که به مراکز درمانی سپاه مراجعه می کنند، از قشر متوسط هستند.

به گفته فرمانده سپاه کربلا 16کلینیک و یک مجموعه بیمارستانی خدمات گسترده ای به ویژه در شرایط کرونایی به مردم داده شده است و بیمارستان ولایت ظرف یک ماه 8 هزار خدمات ارائه کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها