خبرهای داغ:
نماینده اهواز تاکید کرد

لزوم تامین آب برای فصل کشت پاییزه

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تامین آب برای فصل کشت پاییزه گفت: باید مدیریت لازم انجام شود تا تامین کالای اساسی و کشاورزان دچار مشکل نشوند.
کد خبر: ۹۳۸۳۳۷۰
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱

مجتبی یوسفی در جلسه قرارگاه بازسازی مناطق زلزله‌زده خوزستان که شامگاه جمعه (۲۳ مهرماه) با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم مشکلات کشور با کمک آقای رضایی در حوزه‌های راهبردی مرتفع شود.

به گزارش بسیج، وی افزود: باید علاج واقعه قبل از اتفاق پیش‌بینی شود تا اتفاقی نیفتد که مردم گله‌مند شوند و آسیب ببینند و منجر به نارضایتی مردم شود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کم آبی گفت: اکنون به دلیل کمبود بارش به کشاورزان گفته‌ایم که کشت پاییزه نداشته باشند اما نگران هستیم اتفاق سه ماه قبل بیفتد.

وی بیان کرد: اگر آب برای محصول استراتژیک گندم تامین نشود، مردم گله‌مند می‌شوند و نگران هستیم دوباره اتفاق‌هایی رخ دهد. از طرف دیگر نگران هستیم نیاز اصلی گندم تامین نشود.

یوسفی با بیان اینکه زمان فصل کشت محدود است، افزود: باید مدیریت لازم انجام شود تا تامین کالای اساسی و کشاورزان دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها