توسعه و بازسازی21 هزار متراز شبکه توزیع آب درمناطق 20 و 15شهر تهران

مدیرعامل آبفای منطقه6تهران-شهرری از توسعه و بازسازی21 هزار متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۳۳۷۲
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹

حسن حقیقی گفت: با توجه به قدمت شبکه توزیع آب در بسیاری از محدوده های زیر پوشش به ویژه درمناطق 20 و 15شهر تهران و شهرها و روستاهای تحویل گرفته شده، سالانه بیش از 20 تا 25 کیلومتر شبکه فرسوده با هزینه کرد اعتباری بیش از 200 میلیارد ریال اصلاح و بازسازی می شود.
 حقیقی در ادامه افزود: در کنار اجرای طرح های بازسازی شبکه، سالانه بیش از 20 کیلومتر توسعه و اجرای شبکه جدید در شهرها و روستاهای ریر پوشش انجام می شود که اگر میانگین قطر لوله های اجرا شده را 300 میلی متر در نظر بگیریم؛ بالغ بر 200 تا 220 میلیارد ریال برای اجرای شبکه های جدید و توسعه شبکه در سطح منطقه هزینه می شود.
  وی در زمینه میزان پیشرفت طرح ها و پروژه های شرکت در بخش توسعه و بازسازی شبکه آب در سال جدید نیز  اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری با وجود استمرار شرایط سخت شیوع بیماری کرونا ، چالش های کمبو.د منابع مالی و تنش های آبی موجود به دلیل خشکسالی کم سابقه و کاهش شدید حجم منابع آبی ، نزدیک به 21 کیلومتر از شبکه توزیع آب منطقه نوسازی  و بازسازی شده است.
مدیرعامل ابفای منطقه6تهران- شهرری در پایان خاطرنشان کرد: سالانه 40 کیلومتر از شبکه توزیع آب آشامیدنی جنوب شهر تهران و شهرها و روستاهای شهرستان ری با هزینه کرد بیش از 400 میلیارد ریال توسعه و بازسازی می شود.
شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران- شهرری، 276 هزار مشترک آب شهری و روستایی و 184 هزار مشترک فاضلاب دارد و به آحاد جمعیتی بالغ بر 2میلیون نفر در مناطق (۱۵-۱۶-۱۷-۱۹-۲۰) شهرداری تهران و پنج شهر جنوب تهران شامل شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، قیام دشت و خاورشهر خدمات رسانی می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار