خبرهای داغ:
امروز اجتماع طلاب و روحانیون اهوازی در محکومیت کشتار شیعیان افغانستان برگزار شد .
کد خبر: ۹۳۸۳۶۳۴
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد در این تجمع اظهارداشت: داعش نائب آمریکا در ایجاد ناامنی در افغانستان است، و اینکه داعش در خط مقدم قرار گرفته و بدون هیچ ابایی دست به این کار‌ها می‌زند‏، به جهت آن است که داعش به نیابت از سران قدرتمند جهانی و نظام سلطه در افغانستان حضور دارد و در این تردیدی نیست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: در طول عمر دو ماهه‌ای که طالبان بر سرکار آمده، بالغ‌ بر سی انفجار در افغانستان اتفاق افتاده و این انفجار‌ها بیشتر به سمت‌وسوی شیعیان بوده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه انفجار‌های انجام شده دو پیام دارد، گفت: پیام اول این است که انفجار‌ها استمرار خواهد داشت و پیام دوم نبود اراده جدی برای کنترل و مهار انفجار‌ها و ایجاد امنیت است که برای طالبان مطرح نیست.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان، اظهارکرد: اینکه داعش در خط مقدم قرار گرفته و بدون هیچ ابایی دست به این کار‌ها می‌زند‏، به جهت آن است که داعش به نیابت از سران قدرتمند جهانی و نظام سلطه در افغانستان حضور دارد و در این تردیدی نیست.

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه کشور‌های نظام سلطه می‌دانند هر جا مردم را به حال خود رها کردند، موازنه به سود مردم پیش خواهد رفت، گفت: این‌ها برای اینکه موازنه به نفع اربابان آن‌ها پیش برود، این ناامنی و انفجار‌ها را پیش می‌آورند؛ به همین دلیل دولت کنونی افغانستان باید توجه داشته باشد که ایران اسلامی، هرگونه مسامحه در برابر فاجعه انسانی که در افغانستان اتفاق می‌افتد‏ را نمی‌پذیرد و باید دولت اسلامی ما در کنار شیعیان افغانستان قرار گیرد، نه به‌منزله ورود نظامی، بلکه باید به مدد مردم ستمدیده افغانستان رفت.

 

بیشتر بخوانید : تجمع طلاب و روحانیون خوزستان در محکومیت سخنان ترامپ+فیلم


وی در پایان اظهارداشت: ما از عمق جان خود به شهدای دو نماز جمعه افغانستان ابراز احترام می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها