خبرهای داغ:
آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) اعلام کرد
آستان مقدس حضرت معصومه (س) جزئیات ویژه برنامه‌های حرم مطهر در هفته وحدت را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۳۸۳۷۳۷
|
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، برنامه‌های مراسم سخنرانی و مداحی حرم مطهر بانوی کرامت در هفته وحدت از ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول از سوی آستان مقدس کریمه اهل بیت (س)، اعلام شد.

بر اساس این گزارش: دوشنبه ۲۶مهرماه هم زمان با شب آغاز هفته وحدت بعد از نماز مغرب و عشا مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی قمی و مداحی عباس حیدرزاده در شبستان امام خمینی (ره) برگزار شد.

سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشا سه شنبه ۲۷ مهرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی سیدمهدی میرداماد انجام می‌شود.

همچنین آیت‌الله توکل سخنران مراسم چهارشنبه ۲۸ مهرماه در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها خواهد بود و جواد برزگر در این شب مداحی خواهد کرد.

پنجشنبه ۲۹ مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی سیدرضا تحویلدار برگزار می‌شود و جمعه شب هم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی میرباقری به سخنرانی خواهد پرداخت و باقری مداحی خواهد کرد.

شنبه اول آبان‌ماه مصادف با شب میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق علیه السلام نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد و مداحی علی حبیب‌زاده بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

تمام مراسم هفته وحدت همراه با شعرخوانی، اجرای سرود و تواشیح، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی خواهد بود.

این ویژه برنامه‌ها به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی آستان مقدس فاطمی به نشانی astanqom@ پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها