خبرهای داغ:

طرح شهید سلیمانی در کنترل ویروس کرونا بسیار موثر است

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت:طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری بسیار موثر بوده و به ما کمک می کند تا دوباره وارد پیک نشویم.
کد خبر: ۹۳۸۳۸۶۶
|
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، ولی اله حیاتی در نشست قرارگاه عملیاتی امروز ستاد کرونا خوزستان در اهواز اظهار داشت: لازم است پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی از سوی مدیر کل امور مالی و اداری استانداری خوزستان و فرمانداری اهواز پیگیری و هر چه سریعتر مشکلات لجستیکی طرح در اهواز برطرف شود.

وی افزود: همچنین دهیاران و بخشداران باید امکانات خود را برای واکسیناسیون بسیج کنند تا بتوانیم در زمان مقرر درصد قابل توجهی از مردم این استان را علیه کرونا واکسینه کنیم.
حیاتی با انتقاد از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در بانک‌ها و مطب‌ پزشکان در استان خوزستان گفت:اداره کل بازرسی استانداری باید در این خصوص اقدام جدی انجام داده و بانک ها و مطب های متخلف را پلمب کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان ضمن تشکر از آموزش و پرورش استان که در زمینه واکسیناسیون کرونا به خوبی عمل کرده است، ادامه داد: میزان واکسیناسیون دانش‌آموزان در برخی شهرهای خوزستان پایین بوده که انتظار داریم آموزش و پرورش این مشکل را برطرف کند.

وی بیان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون باید در کنار هم اجرا شود تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

حیاتی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری بسیار موثر بوده و به ما کمک می کند تا دوباره وارد پیک نشویم گفت: در نشست های بعدی ستاد کرونا خوزستان ، اسامی شهرستان‌هایی که عملکرد ضعیفی در این طرح دارند اعلام می شود.

۱۲ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان آبی کرونایی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار